thäts thä wäy it is

ingen diss mera.. Nu funkar nätet igen, de va de det va fel på.

Idag vankade jag iaf halv tre hemma hos mathias. Hade sovit as hårt inatt. Men skönt va ju det såklart!
Tog bussen hem kvart över tre, handlade med mamma å nu sitter jag här.
har fått min nya telefon också nu, hoppas den inte får damp som den förra. Mamma håller på å laga mat, efter att vi käkat ska vi ner på friskis, köpa års kort å sen träna!:) Har längtat så mycket efter att få göra det, har nte tränat på hela sommaren! (tjockis varning) Haha!;D
Imorgon börjar mamma jobba igen, fast på eftermiddagen så vi ska komma på nått att göra på dan bara hon å ja. Men så blir det knappast, så blir det aldrig.Men men..
Vet inte vad som händer i veckan. Ska träna för det mesta, ta igen allt dummt ja käkat under lovet så jag slipper ha dåligt samvete mer.
Känns oerhört tråkigt att lovet snart e slut. Då ska ja sätta mig på ett tåg till bräcke å börja ett liv där. HUVVA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0