tanter å deras dumheter!

Jävla tanter som satt framför mig på bussen hem från stan.
Dom satt å viska å prata recept å massa skit. Sen kolla dom ut och såg en tjej med knallrött hår å lika röda byxor å börja skratta och sa till varandra saker som "ska man se ut sådär nu för tiden?" "jaså, så man ska gå runt å se konstig ut nu alltså" "ja, man är ju glad att man slipper ha någon i familjen som ser ut så.." 
Jag hade lust att knacka dom på axeln å fråga om dom känner henne å vet om hon är så hemsk som person som hon ser ut. Å jag ville speciellt typ ba; Jaa huvva, dagens ungdomar. Dom ser ju hemska ut allihopa!
Sen skulle dom vända sig om å se MIG. Jag kanske inte ser så hemsk ut i håret osv, men dom skulle nog inte uppskatta mina piercingar.
  Jaja, jävla tanter var ju iaf ful i håret dom å!



pussmjau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0