nonono


Kvällen blev inte som den skulle. Jag har inte fixxat allt jag skulle så det ser ut som om det wblir mer att göra imorgon "helt enkelt". Viktoria kommer hem imorgon å jag hade LOVE TO vara med henne å Lotta, å om nån mer skulle va me.. Å umgåtts! men jag vet inte om jag kan. Buhu sad face.



Som ni ser har jag en del att göra å jag måste ha det gjort med tanke på att min vecka e FULL.
Imorgon ska jag fixxa de som står på listan..urk.
Sen kommer min man på kvällen å vi ska kolla på desperate housewifes som planerat. Sen på onsdag ska jag ta hand om min Mr.Nalle som vanligt å mysa med mannen å sen ska vi på Bio.
Torsdag e de träning som gäller.. Ta det lungt och på kvällen ska jag mamma å pappa på road trip till bräcke för att jag ska se hur min blivande stad ser ut. (haha) Får se om mannen vill följa med också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0