mycket bra nu!

Idag vare en as skoj dag på Bodaborg med alla ettorna! jag å Ruben klarade bara en bana, bara en stmpel alltså haha!
Sen hitta vi en favvo bana som vi körde över 30 ggr, och jag överdriver inte, den va AS SKOJ!
Var iaf i Bräcke i lite mer än en timma innan vi skulle hem. Satte oss på värdshuset å drack kaffe å bubbevatten. Jummy!
Väl hemma va jag ovanligt pigg så ja följde mamma på danspasset å tog i som aldrig förr för att veta att jag blir trött inatt. Och det lovar jag att de känner jajg av redan! Jag å mammsen åt en as go mat idag, nå nyttigt hon hittat,good! Sen har jag suttit å ska boka kryssningen i oktober, men mamma hade inte tillräckligt med pengar på kortet så jag kunde inte, så det blir imorgon istället! Wei. men jag gav mamma 700 kr nyss för det! Hon ska få 200:- till efter studiebidraget i september. Allt, båt hytt tåg ner å hem går på 873:- VAR! Det e ju bus billigt å jag kommer va as nöjd imorgon när vi e sååå på väg! :D
Å jag ska hitta en billig band t-shirt å sy om de till nå som liknar denna.(för å ha på båten, sen på andra ställen)

Såå snyggt! Sytt av vanderom på bdb. JUMMY



pussmjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0