morgondagen

Imorgon ska ja upp å fixxa mig å sen dra in på stan med mamma å tigga ihop lite nya kläder ; ) Känner att de skulle va kul att köpa in lite till höst garderoben. Men när hon väcker mig imorgon kommer hon inte vela åka innan jag städat rummet, garderoben ligger på golvt, Urk! 
Hittade ett par skor igår som e skit snygga till hösten å vintern för 500:- på din sko som jag nästan MÅSTE ha.
Sen underkläder på H&M som e underbart söta! åså t-shirt där som ja hitta. Sen kommer jag väl anstränga mig för att hitta nå mer snyggt som mamma tillåts köpa till mig.
Sen skajag väl hem, å sen va med Denize vicky lotta ida osvosv BRUDARNA som vanligt! wohooo.

Nu vill jag ha morgon. Ska sova.


pussmjau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0