mitt liv kan jag ju inte göra lut med

(hej mallan!)
har nyss vart på en prommenad med Mallan! mycket kuligt. De va grymmt skönt och nu när man e hemma känner man hur trött man vart. Vi kom iaf fram till att vi ska gå denna prommenixx varje Onsdag vilket blir SUVERÄNT!
Jag snackar som fan å ger knappt Mallan chansen att snacka nåt alls;) Vi får väl ta varannan gång;D haha!
Men Malin a.k.a Mallan, Det va skojjigt att umgås, å de e kalas bra att de e skola nu, för då vet vi att båda är hemma på vecko kvällarna om vi inte e på gymmet eller för trötta. Så äntligen har jag en kompis i Valla igen! Woho!: D


(förstår varför jag ska ut å gå me malin va?...)


Nu sitter jag iaf å käkar en bit premium choklad med apelsin i. Choklad är mitt liv! Verkligen.  Vi snacka om godislöfte på ICA när jag va där å handla mitt gottis till imorgon. Å jag ska ha löfte snart tror ja, men ikke från choklad!
För som sagt, mitt liv kan jag ju inte gör slut med?


pussmjau!

Kommentarer
Postat av: Anonym

våran lilla onsdags tur :D as myysigt va de och alltid kul att höra vad som hänt i ditt liv under veckan :D medans jag aldrig har nått att berätta eftersom mitt liv är värdelöst och tråkigt och suger ;) PÖSS PÅ DIG / pappegojjan.. <3

2009-08-26 @ 21:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0