lalalalaaa

Slapp och skön helg! I fredags hände det inte mycket alls och igår var de en hrlig dag!
Klev upp runt tolv oh åt frukost sen gick vi iväg till kläddax.Jag köpte med mig en klänning som jag ska ha på julafton typ (haha jag vet, dumt men sant! Iaf så ser den julig ut, så typ på vinter middagar osv! )  
Hemma igen gjorde vi fika sen åkte vi på bilbingo. Vi var där lite för tidigt, typ en timma.. Men de va härligt väder så de gjorde inget. Bingon gick dock inte så bra för mig, men man va as nära flera gånger ju. Sen så vann Emelie 600 kr!  

Hemma i Valla igen så hade mamma å pappa kräft skiva, trevligt. Ja åt dock ingen kräfta, men typ ost å kex osv. Ikväll blir det kräftor för mig!  Å klockan 9 ska ja va hemma hos lotta för de e skräckfilms dax! :D Det var ett tag sen ja såg en läskig film, sist när ja va me Alfons så de e väl dax att se ett par styckna nu.


På tal om inget så vill jag ha en snygg blogg, en designad. nån som vill hjälpa mig med det? TACK.
jag e så less på att min e så ful.. urk. å så vanlig.
Dock så kan jag igentligen fixxa en simpel själv, men nej tack. Jag står för bloggandet så står nån annan för designen!:D

Nu ska jag leka lite med bilder, sen ska jag ta en skål glass å kolla på desperate housewifes!


pussmaju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0