Ja GILLART

Sitter här, klockan är 06.20 och vi har inte lagt oss än. Flickorna kom te mig vid 4, sen åt vi från halv 5 te 9 tiden nånstans.
Linn och Ida å Sofia kom förbi också. Snacka skit gjorde vi hela kvällen. Sen seent satte vi oss å kolla på Desperet Housewifes tills nu! Mycket trevligt. Vicky somna ett par gånger å snarka som en liten fågelapa!tööt.
Tror att vi e övertrötta just nu. Sitter å frågar 1 eller 2 frågor. nyss tex frågade dom Ligga med din brorsa eller pappa? Å nu fråga dom slicka din mamma eller suga av din pappa?  Mmmh yes. Mina kompisar e spec;) Men jag GILLART! 
Sitter och funderar på nr jajg ska få sova idag.. Dom ska ta bussen hem 07.05 vilket betyder att dom går ganska snart. Då ska jag sova lite, sen måste jag uppp vid 9 å ge Nalle mat, sen ska jag sova igen till tolv ungefär. Sen har jag massa att städa osv här hemma men har plockat bort en hel del nu inatt för att ja va göralös. Haha!
Så nu lngtar ja efter sömn.

pussmjau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0