idag va ja å topp!med stort PP

Idag vaknade jag vid 7 av att nalle hoppa upp i pappas säng (ja sov i mammas för dom e borta) Han va skit glá å ville få upp mig. Men ja demonstrera å somna om te 9 då han kom igen. Så jag gjorde frukost till honom å sen lade jag mig igen till 12. Då fick jag mig en skön men alderles för varm prommenad. Gick bara till valla centrum å sen ner och bada nalle. Sen tog ja en dusch, åså va mathias här när ja kom ut som sagt.
Vi käka sallad å sen gick vi på ica för att köpa glass. Men de vart en glass låda å ett paket strutar så vi skulle göra egna glassar, men de vart bara en var. Haha!;D 
Sen hjälpte han mig att fixxa på altanen inför imorgon när jag ska ha min kräftskiva!
Vi satte upp jilanger å solar, dukade mer kräft saker osv. Det var jätte kul!:) Längtar verkligen tills imorrn.
 Sen efter de tog vi de bara lungt, så gjorde jajg middag till honom å den gilla han! Men de vart lite för starkt för min del.
Men gott!:)
Sen följde jag med han till stan å träffa jesper vilket var onödigt för jag åkte hem efter en timma för att vara med min Nalle. Vi gick på en prommenad å nu sitter jag här.
Ska kolla lite hemsidor å sen ska jag kolla på desperet houswifes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0