half baked

Skön helg!
I fredags va jag som sagt bara hemma med mamma å mös. Igår åkte vi in till stan vid elva och handlade kläder till mig WOHO. Foppa tofflor till salongen, ett as snyggt linne från carlings, en päls väst å en päls jacka. Ska dock lämna tillbaka västen för hade redan en liknande hemma som dock är Mathias. ;) men jag tar den.
Jag e nöjjd! Men måste dock ha nya tights å hoodies. Det är de ont om i min garderob.
  YEEY, imrogon börjar skolan, å jag hurrar för det. Alltså har jag kommer rätt, eller hur? =)

Mormor är här, vi ska äta morots paj till middag, sen ikväll ska jag äta upp min Ben n Jerris Half baked. Mathias ville inte ha den så jag fick den :)


pussmjau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0