diss till halebop

mitt sim-kort har slutat att fungera, har ingen mottagning på någon telefon å har testat tre stycken. så gick ja in på halebops hemsida för att beställa ett nytt simkort. Men har glömmt mitt lösenord, å för att få sitt lösen måste man skriva sitt mobil nummer så skickas lösenordet dit, MEN, om man inte har nån mottagning då? Då kan man inte ta emot nått j*vla lösenord! Så HUR ska jag kunna logga in å beställa ett nytt sim-kort då? URK va seeegt.
sitter å KÄMPAR för att de ska funka, har typ gjort att dom ska skickat 30 sms nu men inget kommer fram. Å det går inte få lösenordet på något annat sätt. så NU E JAG ARG PÅ HALEBOP Å DISSAR DE TOTALT. men måste iofs ha nytt simkort. Fuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0